Az elmúlt tizenkét hónapban több olyan horrort is bemutattak, amelyek alaposan próbára tették a nézők idegeit. Ne is húzzuk tovább az időt, lássuk, mely filmek voltak a 2018-as esztendő legjobbjai.
7. Hívatlanok 2 - Éjjeli préda
Fogalmunk sincs mi szükség volt folytatni a Hívatlanokat. Valószínűleg csak kellett a bevált név, ami hoz néhány milliót, tucattermék, de mégis egy szórakoztató darab, ami még nagy-nagy nehezen felfért a listánkra. (Quietkiller)
6. Zéró páciens
Tipikus zombi horror. De egy kis új dologgal megspékelve. Ugyanis a zombis horrorokban a zombik nem kommunikálnak egymással, itt igen. Nem egy kedvenc, de érdemes megnézni. (Dóra)
5. Meg - Az őscápa
Egy klasszikus cápa film a napjaink technikájával. Aki retteg a tengertől vagy a cápáktól, az csalódni fog. Fordulatos, rettegős és marcangolós. Pont mint egy cápa. (Dóra)
4. Tébolyult
A Steven Soderbergh által rendezett Tébolyult puszta paranoia-thrillerként állja meg a helyét, a cselekmény túl sok újdonságot nem mutat, de izgalmas és végig a képernyő elé szegezi a nézőjét. (Quietkiller)
3. Hang Nélkül
Egy újdonság a horror műfajában. Egy remek film ami magával ragad, és húz a végéig. Szerintem erre a filmre az unokáink egy klasszikusként fognak tekinteni. (Dóra)
2. Örökség
Csupa fordulat és izgalom. Kicsit hosszúra nyújtották. Szerintem egy másfél órába simán belefért volna. De rendben volt. A történet is jó és a cselekménnyel sem voltak bajok. (Dóra)
1. Ghostland - A rettegés háza
Pascal Laugier Ghostland: A rettegés háza című filmje tovább öregbíti a rendező hírnevét. A film első részben úgy indul, mint egy átlagos horror, azonban amint megjelennek az éj rémalakjai, felpörögnek az események... Aki egy irodalmi utalásokkal megtűzdelt, érdekes, felkavaró, hátborzongató, csavaros horrorfilmet akar látni, annak feltétlenül meg kell tekintenie! (Quietkiller)