Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

The Cursed Forest (játék)

Egy kis Ideglelés estére...

2018. december 25. - Terence Bird

header.jpg

Unatkozom.
Nézzek egy filmet?
Nincs kedvem. 
Nézek valami játékot a gépen,hátha.
Én így kezdtem neki ennek a játéknak.Ez a kép tetszett,és rákattintottam a letöltés gombra. Soha nem gondoltam volna,hogy lesz végre valami olyan játék amit nem merek végigvinni.
Emlékeztek az Ideglelés című filmre? Most átélheted te is.Átélheted mind azt az őrületet és félelmet amit ők éreztek. Én legalábbis. 
És mi a jó még benne?Hogy ingyenes.Sok jó minőségű játékot ismerek, de úgy játszani egy játékkal hogy tudom,egyetlen egy srác csinálta az egész játékot a szobájában hónapokig,és egy ilyen felbontást volt képes összehozni.Egyedül. Nem dolgoztak rajta ötvenen.Sajnos az illetőről sokat nem tudni,csak azt hogy orosz származású.
Már maga a cím is,hogy Cursed Forest. Mit is takar?Durva fordításban annyit hogy elátkozott erdő.
A történet kicsit homályos számomra mert bár volt benne angol, a történet meg a papírfecnik amiket találtam az erdőben mind orosz nyelven íródott.Nem tudni te ki is vagy konkrétan és mi célod van az erdőben. A játék célja, hogy csontokat kell összegyűjteni.Az ő csontjait.Akárhányszor megpróbáltam felvenni egy csontot valami mindig történt.Borzolja az idegrendszered.Rémisztget téged. Mindig váratlanul.Minden jumpscare után meg kell állnia az embernek.hogy egy kicsit lenyugodjon.Nem tudni sem azt,hogy ki ez a nő, miért üldöz,hogyan maradt az erdőben. Csak azt tudni, hogy nagyon félelmetes.

the-cursed-forest_screenshot_20140222233654_2_original_760x760.jpg
,Mondjuk ezen rengeteget segít a grafika. Nekem a minimum gépigény volt meg ehhez a játékhoz, de így is élveztem. Egy közepesen erős gépen viszont tökéletes. Nem is nagyon kell neki más csak egy i5-ös processzor és egy 8GB-os videókártya.
A házak, az erdő, de még maga a falevelek is olyan nyomasztó hatást keltenek, hogy az egész játék alatt be vagy feszülve.És csönd van. Halálos csönd, amit egy bagoly, a szél és a te lábad alatt összetörő gallyak szakítanak meg. Én személy szerint imádom a horrorfilmeket, de inkább a játék tudja megadni nekem azt a félelmet és reszketést amit egy film nem tud. Igaz találkoztam olyan filmmel,egy későbbi posztban elárulom melyik film volt az. :)
Noha vannak olyan filmek amik megpróbálják elérni azt, hogy így érezd magad,, és ezt próbálják úgy megoldani, hogy egy kameraszögből van az egész felvéve. Vagy mondjuk egy 4D moziban kell megnézni. Itt már mindent el tudnak érni manapság. Egyet kivéve.Hogy te irányítasz.
Csak nézd meg ezt a két képet és mond azt,hogy nem nyomasztó!
ss_72bdfc2cf133d3fa7fd9bc5c3c3020ab242ee708_1920x1080.jpgA játék egyébként kicsit emlékeztet a híres Slenderman-re.Úgyhogy ha az a játék tetszett, ezt imádni fogod.
A szavazatom rá: 10/10
És ha úgy döntesz, hogy teszel vele egy próbát, mint egy kedves barát, tanácsolok neked 2 dolgot a játékkal kapcsolatban.
1.Ha probléma van a szíveddel akkor kerüld el a játékot.
2.A játékban kerüld el a wc-ket ;)

Jó borzongást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr1914514000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hapho 2019.12.28. 15:47:28

Én most játszok vele. Fizetős lett, de magyar nyelv is van már benne. Nagyon tetszik a játék!
süti beállítások módosítása