Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

The Return of The Texas Chainsaw Massacre (1994)

Sawyerék csillaga leáldozóban van...

2019. január 05. - Terence Bird

Minden Texasi láncfűrészes rajongó tudja hogy a franchise, eme része egy hatalmas celluloid hulladék, azonban itt is megvan a fülledt nyári hangulat, amely mindenrészben jelen van. (Kivéve a 2017-es Bőrpofába) Értékelhetetlen szutyok egy film, de valamiért nagyon megszeretem, sőt néhol már a paródia, szatíra érzés fogott el. Szinte biztos vagyok benne hogy Kim Henkel szándékosan készítette el ezt a filmet ilyen trash-ra. Érdekesség hogy Renée Zellweger feltűnik a filmben mint főszereplő, hamvas, zsenge serdülőként. Matthew McConaughey pedig egy jóképű, sudár gyilkost játszik...

texas-chainsaw-massacre-the-next-generation-leatherface-review-600x300.jpg

Megint kapunk egy kis bevezető szöveget, mint mindig. Megint kapunk néhány agyilag zokni tinédzsert akik egy ultra-gagyi karambolt szenvednek egy másik autósal, mikor a szalagavatóról viharoznak el. Azonban az erdőben bujkál a láncfűrészes család, akik megint megújultak, hogy újra lecsapjanak. A familía tagjai ismét érdekesre sikeredtek van itt transzvesztíta láncfűrészes, egy pali aki folyton idézeteket, hogy mondjam... idézget! Meg furi lábú pali stb... stb...

Igénytelen hulladék, amit az arcunkba kapunk. De mégis élvezhető, sőt jókat röhögtem rajta mikor elöszőr láttam. Köszönjűk, Kimi, ezt a borzadályt! De tényleg, olyan rossz, hogy már jó... A gyilkos családunk elképesztő bohóckodást visz végre a filmben, amit szerintem már komolyan gondolt a direktor úrfi. Mindegyikük egy csökött gyökér. De a legjobb értelemben! Bőrpofa vagyis én itt hívtam el Bőrpofinak pedig valami zseniális... az a vísitás... jót röhögtem... Na meg az a szépirodalmi idézetekket mormoló fogyatékos pali, aki folyton a sokkolójával terrorizálja a drága Renée-nket. Aki a film utolsó 15-20 percében összehaverkodott az egyik "gonosszal"... eldumcsiznak a tükör előtt mint a barinők. Vagyis színészi játék nuku! 

texas-chainsaw-massacre-lg.jpg

Bőrpofa maszkja egyébként kurva gagyi és igénytelen! Meg azok a ruhák... mint valami cirkusz! Nem hinném hogy ezt az egészet Kim komolyan gondolta. Ki gondolná azt komolyan hogy, Bőrpofa fényes nappal fekete női ruhában kergeti a mi Renée-nket, aki egyébként inkább laza volt, mint ijedt... komolyan azon az utolsó pár jeleneten sírva röhögtem. Azért az az ötlet hogy Bőrpofa legnagyobb álma az hogy cuki kislány legyen, és ezt a maszkjain keresztül fejezi ki, nem rossz, sőt! Matthew-ra pedig ráfért volna egy nyugtató, olyan ugri-bugti jószág volt hogy fogtam a fejem.

Lehet hogy toronymagasan a legfosabb rész, de az hogy nem szórakoztató, azzal vitáznék. Érthetetlen, kusza mégis meg van a maga bája. Itt is van hangulatos erdőben üldözés, vagy egy teljesen kiforgatott vacsi jelenet. Azért hiányoltam a gore-t, mert elég vérszegény film lett. Mint paródia egész jó, vicces de mint kemény, komoly, horror, értékelhetetlen.

6/10

Quietkiller

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr8914538052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása