Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

Toplista: A kedvencek (TOP10)

2018. október 23. - Terence Bird

Az én személyes kedvenceim, az összeállítás kissé nehéz volt! Leszögezem hogy leginkább slasher horrorfilmeket lehet találni a listán! 

 

10. A rettegés háza (2005)

/The Amityville Horror, 2005/

Nem rossz film, pillanatig nem unalmas, szórakoztató filmecske ez. Egyszer-kétszer meglehet nézni. De ebben a témában azért vannak jobb filmek! 

6/10

9. Sziklák szeme 2. (2007)

/The Hills Have Eyes 2, 2007/

Engem lekötött! Valamennyire izgalmas is volt, mert nem tudtam hány katona éli túl, ha egyáltalán túlélik. Végülis teljesen nézhető film. A katonák kicsit bénák benne, meg akad egy-két nevetséges jelenet, de összességében én nagyon jól szórakoztam rajta! 

7/10

8. Halálos kitérő (2003)

/Wrong Turn, 2003/

 

Egy eszméletlen izgalmas film. Nem túl valósághű, mert van benne pár logikátlanság, de azért élvezhető ez a kis slasher. Leköti a nézőt!

7/10

7. Rémálom az Elm Utcában (1984)

/Nightmare On Elm Street, 1984/

Ez egy megkerülhetetlen, kötelező klasszikus a legjobb időkből. Ijesztőnek/nyomasztónak nem hatott. De a trükkök jók voltak. Az arctépés azért gagyi volt. 

7/10

 

6. Aki bújt, aki nem (2001)

/Jeepers Creepers, 2001/

A gyilkos karaktere kifejezetten jó vagyis félelmetes. Ám néhány jelenetnél idegesítő volt a film. Még kiskoromban nagy hatást tett rám. Jó film, persze egy kicsit poros, de jó ez!

7/10

5. Halloween H20 - Húsz évvel később (1998)

/Halloween H20: 20 Years Later, 1998/

Szerintem remek horror és folytatás! Nem igazán félelmetes, de jól kilehet kapcsolódni vele. Jamie Lee Curtis is jól alakított. 

8/10

4. Viasztestek (2005)

/House of Wax, 2005/

Jó film, már többször megnéztem. Izgalmas, kellően hátborzongató jelenetek. Izgalmas, rejtélyes, azért egy második részt megérdemelt volna. Igazi vérbeli horror! Nekem legalábbis tetszett! 

8/10 

3. A texasi láncfűrészes mészárlás (1974)

/The Texas Chain Saw Massacre, 1974/

Ez egy igazi horrorfilm! A rendezés, a színészi játék, a zene, az operatőri munka zseniális! A vége pedig elég betegre sikeredett. Néhol idegesítőek voltak a szereplők, de csak ennyi. Mestermű!

9/10 

2. A texasi láncfűrészes (2003)

/The Texas Chainsaw Massacre, 2003/

Egy kicsivel jobb mint az eredeti! A szereplők játékán érezni hogy próbálnak azonosulni a nézőkel. Ez volt az egyik legjobb remake amit láttam! Erről a filmről szerintem nem lehet rossz véleményt adni!

9/10

1. Sziklák szeme (2006.)

Ez azon rendhagyó esetek egyike, amikor a remake jobban sikerül, mint az eredeti. A feszültség, és a látvány egyaránt el van találva! A feszültség és a nyomasztó hangulat átjárja a nézőt. Gyenge gyomrúak tartozkodjanak tőle! PERFECT!

10/10

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr2314317733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása