Az én személyes kedvenceim, az összeállítás kissé nehéz volt! Leszögezem hogy leginkább slasher horrorfilmeket lehet találni a listán!
10. A rettegés háza (2005)
/The Amityville Horror, 2005/
Nem rossz film, pillanatig nem unalmas, szórakoztató filmecske ez. Egyszer-kétszer meglehet nézni. De ebben a témában azért vannak jobb filmek!
6/10
9. Sziklák szeme 2. (2007)
/The Hills Have Eyes 2, 2007/
Engem lekötött! Valamennyire izgalmas is volt, mert nem tudtam hány katona éli túl, ha egyáltalán túlélik. Végülis teljesen nézhető film. A katonák kicsit bénák benne, meg akad egy-két nevetséges jelenet, de összességében én nagyon jól szórakoztam rajta!
7/10
8. Halálos kitérő (2003)
/Wrong Turn, 2003/
Egy eszméletlen izgalmas film. Nem túl valósághű, mert van benne pár logikátlanság, de azért élvezhető ez a kis slasher. Leköti a nézőt!
7/10
7. Rémálom az Elm Utcában (1984)
/Nightmare On Elm Street, 1984/
Ez egy megkerülhetetlen, kötelező klasszikus a legjobb időkből. Ijesztőnek/nyomasztónak nem hatott. De a trükkök jók voltak. Az arctépés azért gagyi volt.
7/10
6. Aki bújt, aki nem (2001)
/Jeepers Creepers, 2001/
A gyilkos karaktere kifejezetten jó vagyis félelmetes. Ám néhány jelenetnél idegesítő volt a film. Még kiskoromban nagy hatást tett rám. Jó film, persze egy kicsit poros, de jó ez!
7/10
5. Halloween H20 - Húsz évvel később (1998)
/Halloween H20: 20 Years Later, 1998/
Szerintem remek horror és folytatás! Nem igazán félelmetes, de jól kilehet kapcsolódni vele. Jamie Lee Curtis is jól alakított.
8/10
4. Viasztestek (2005)
/House of Wax, 2005/
Jó film, már többször megnéztem. Izgalmas, kellően hátborzongató jelenetek. Izgalmas, rejtélyes, azért egy második részt megérdemelt volna. Igazi vérbeli horror! Nekem legalábbis tetszett!
8/10
3. A texasi láncfűrészes mészárlás (1974)
/The Texas Chain Saw Massacre, 1974/
Ez egy igazi horrorfilm! A rendezés, a színészi játék, a zene, az operatőri munka zseniális! A vége pedig elég betegre sikeredett. Néhol idegesítőek voltak a szereplők, de csak ennyi. Mestermű!
9/10
2. A texasi láncfűrészes (2003)
/The Texas Chainsaw Massacre, 2003/
Egy kicsivel jobb mint az eredeti! A szereplők játékán érezni hogy próbálnak azonosulni a nézőkel. Ez volt az egyik legjobb remake amit láttam! Erről a filmről szerintem nem lehet rossz véleményt adni!
9/10
1. Sziklák szeme (2006.)
Ez azon rendhagyó esetek egyike, amikor a remake jobban sikerül, mint az eredeti. A feszültség, és a látvány egyaránt el van találva! A feszültség és a nyomasztó hangulat átjárja a nézőt. Gyenge gyomrúak tartozkodjanak tőle! PERFECT!
10/10