Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

Gonosz halott (1981)

Szellemek és démonok az erdőben...

2019. január 12. - Terence Bird

Sam Raimi (Pókember trilógia, Pokolba taszítva) rendezte, Bruce Campbell főszereplésével, a mára már kultikus magasságokba emelkedett minimálbüdzséből készült horrorfilmet, a Gonosz halottat. Az Evil Dead-et remélhetőleg nagyon nem kell bemutatni senkinek. Hísz a történet innen-onnan ismerős lehet. 

untitled-design-4.png

Öt fiatal egy erdei kunyhóhoz utazik, mert az olyan jó dolog. Ahol egy démonok megidézésére szolgáló könyvet találnak, kiegészítve egy régi magnóval. Természetesen a szereplőink nem bírják ki, hogy a szalagot ne játszák le, illetve a könyv varázsigéit ne olvassák el, melyekkel az erdő démonait keltik életre. Ezután pedig a lehető legbénább és ócskább trükkök és maszkok segitségével próbálják bemutatni milyen az ha egy embert megszáll egy démoni erő...

mv5bmwrhndlhmjitzgflyy00owfhlthjyzatmwrmnzhjmgrjytixxkeyxkfqcgdeqxvyndk2mjq4mzk_v1.jpg

Egyszerűen nevetséges, amit a sminkmesterek véghezvittek. Én megértem, hogy kis költségvetés meg társai, de már előtte is bizonyitották hogy nem kellennek dollármilliók egy szépen kivitelezett horrorfilmhez. A trükkfelvételek szerintem már 1981-ben sem képezték a szakma csúcsát. Habár van pár kreatív jelenet. Az biztos hogy a filmet nem kell komolyan venni, mert azért akad egy pár nevetséges dolog. Gagyi maszkok, a színészi alakítás egyenlő a nullával, a fa megerőszakolós jelenethez pedig már nem füznék semmit. A trash rajongóknak egyfajta szórakoztató-faktort fog adni a film, de akik egy komoly horrort szeretnének, hatalmas parafaktorral az csalódni fog!

6/10

Quietkiller

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr3314557854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Afterburner 2019.01.15. 17:25:21

@Alajos Hinárossy: Tökéletes megfogalmazások. Ebben a filmben a feszültség az, ami tulajdonképpen maga a film, gyakorlatilag minden más (színészek, smink, stb) mellékes. Igen, én VHS-en szocializálódtam :) És tökéletes volt egy sötét koleszszobában számtalanszor megnézni, mindig végig csend volt :) Nagyon szerettem és szeretem ma is. Nálam (50 vagyok most) 10/10.
süti beállítások módosítása