Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

Apostol

2019. január 02. - Terence Bird

Ugyan tegnap még csak január 1-je volt, de biztonsággal ki merem jelenteni, hogy a 2019-es évben máris megvan az egyik kedvenc filmem. A Netflix zsenialitásáról nem szeretnék komolyabb részletekbe belemenni, mert azt már egy korábbi ismertetőmben kifejtettem, hogy mennyire imádom a saját gyártású filmjeiket és sorozataikat.
Az Apostol c. filmet tavaly október 12-én mutatták be. Csak feliratos verzióban érhető el, azonban ez ne vegye el senki kedvét - még annak se, aki alapvetően nem szereti felirattal nézni a filmeket -, mert a régies angol beszéd miatt szerintem így a legélvezhetőbb.

apostletrailer.jpg

Alapkoncepció szerint adott egy pap, akit elhagyott a hite (ennek a részleteit a film második felében meg is tudjuk egy flashback keretei között). A történet egy elhagyott szigeten játszódik, ahol egy különös szekta vert gyökeret, és a papunknak elrabolta a húgát. Thomas, a pap ezért egy ismerőse indíttatására beépül a szektába. Már első ránézésre is fura szerzetek telepedtek le a szigeten. Nekem hirtelen A falu c. film ugrott be róla. Élből elutasítják a kereszténységet és egy istennőhöz imádkoznak a jobb termés érdekében, akit rejtélyesen csak "Miasszonyunk"-nak szólítanak.
A több, mint 2 órás film alatt szép lassan bontakozik ki a sztori és szép lassan rájövünk, hogy egy elég badass főhőssel van dolgunk.

apostle-netflix-horror-movie-dan-stevens.jpg 

Mind a rendezés, mind a párbeszédek remekül meg lettek írva, a sok borzalom közé még egy minimális szerelmi szálat is sikerült beleékelni.
Összegezve egy fantasztikus filmet adott nekünk ismételten a Netflix, nekem a lezárása is nagyon bejött; nem azt mondom, hogy happy end, inkább csak egyetlen szóval jellemezném: szép. Valószínűleg nem utoljára néztem meg.

Dani

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr7114528610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása