Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

The Babysitter

Nem egy átlagos felvigyázó...

2018. december 28. - Terence Bird

Az utóbbi időkben - legalábbis szerény véleményem szerint - a Netflix rengeteg nagyon jó minőségű filmeket és sorozatokat gyárt. Az ismertetőm így nem is kérdéses, hogy egy Netflix által gyártott filmről fog szólni, a The Babysitter-ről. A filmet 2017-ben mutatták be, a főszerepet Samara Weaving viszi. Rendezői székbe McG ült, akinek több sikeres film is fűződik a nevéhez, mint például a Charlie angyalai 1-2. és a Terminátor - Megváltás; hogy csak két ismertebbet emeljek ki.

babysitter-1280-1507914509274_1280w.jpg

Magához a filmhez azért kaptam egyből kedvet, hogy megnézzem, mivel a cím eléggé titokzatos, így elég sok mindent takarhat a sztori... És hát azt kell mondjam, hogy nem csalódtam.
Az első félóra annyira nem nyűgözött le, el kell, hogy áruljam. Egy átlagos tinifilmnek indul, viszonylag klisés jelenetekkel. Adott egy dögös csajszi, akit a szülők felkérnek, hogy vigyázzon egyetlen - már nem is olyan pici -  fiukra, amíg ők távol vannak. Kezdetben úgy tűnik, hogy Cole, a kis srác megkapta élete legjobb arc bébiszitterét, aki minden brahiban benne van. Látunk pár vicces jelentet, hogy miket bohóckodnak egymással, ezeken szerintem simán jókat tud a néző is nevetni. 
Aztán elérkezik a lefekvés ideje. Bee, a bébicsősz belekever Cole italába altatót, amit végül Cole nem iszik meg, így mikor Bee azt hiszi, hogy a gyerkőc mélyálomba merült, beenged a házba pár haverját és elkezdenek "Felelsz vagy mersz"-et játszani. Eddig a jelenetig még mindig azt vártam, hogy ugyan történjen már valami. Mint kiderült, nem is kellett sokat várni, mert mint derült égből a villámcsapás, úgy történik meg az első gyilkosság. Ebből persze Cole mindent látott a lépcső tetejéről, és innen indul gyakorlatilag a film...

the_babysitter_review_samara_weaving.jpg

Ettől kezdve csak kapkodtam a fejem, hogy úristen, mi a franc történik itt. Néhány halál jelenet nagyon hajaz a Grindhouse - Terrorbolygó c. filmben látottakhoz. Én nagyon sokszor nem bírtam visszatartani a röhögésemet, miközben néztem. A cselekményről itt nem is írnék többet, mindenki nézze meg, aki szereti az olyan horrorfilmeket, amiken nevetni is lehet!
Személy szerint már háromszor megnéztem és mindannyiszor imádtam.

Végezetül pedig íme a trailer további kedvcsinálónak:

Dani

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr8614518842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása