Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

Eleven testek (2013)

Ennivaló egy történet...

2018. december 28. - Terence Bird

warm-bodies.jpgEl se hiszem mire vetemedtem. Kritikát írok egy olyan horrornak nevezett filmről, ami mellette, ezt hallgassátok, romantikus film és filmdráma. Ez a cím, hogy eleven testek nekem szinte egyértelmű volt. Bizonyára zombi film. Nem nehéz erre következtetni, hogy horror és eleven testek. Ez a két szó kb ötvözi a zombi fogalmát. Igen ám, csakhogy a szemem kikerekedett amikor megláttam azt hogy romantikus. MIVAN? Aztán elolvastam a sztorit.
A történetben kitört a 86128361864. zombi apokalipszis. Itt az egyik „beteg” szemszögéből kapjuk meg a történet lényeges részét. A nevére nem emlékszik, de arra igen hogy R-el kezdődött. Ez fontos. Majd ahogy elmeséli zombi létük minden lépését, közbelép egy kisebb embersereg akik között van egy lány. R egyből érzi a vonzást. Érzi, hogy meg kell mentenie. Vagy meg akarja menteni.
A többi zombitól megvédvén, R elviszi a lányt egy olyan helyre ahol nem találhatnak rá. A fiú megmutatja a bakelit zenegyűjteményét, és ahogy egyre többet van a lánnyal visszatér minden olyan emberi dolga amit eddig elfelejtett vagy nem tudott már megcsinálni. A beszéd, újra álmodik, érez. A lánynak muszáj hazamennie mert apja már nagyon keresi. Akit John Malkovich alakít.

dc4ab4f7261b4c77b0ee0617e6f409fb-700.jpg

Látod ezt az arcot? Most komolyan. Nézd meg alaposan. Ezt az arcot vágja minden egyes jelenetnél. Habár túl sokat nem játszik a filmben. Szerintem azt se tudja melyik filmben játszott akkor. De ettől függetlenül remek színésznek tartom.
De egy kicsit elkanyarodtam. Szóval a lány visszatér az apjához, de R-nek hiányzik a lány ezért utánamegy. Nem árulom el az egész sztorit, de lényeg a lényeg, hogy a szerelem a gyógyír a zombiság meggyógyítására. Jók az akciók és ütősek a poénok.

Ja és említettem hogy a lányt Julie-nak hívják?
És mi a Julie név magyar megfelelője? A Júlia. A fiú neve pedig R. Várjál már. Hol is hallottam ezt a sztorit? Két olyan fiatal szeret egymásba akiknek nem lenne szabad mert elméletileg ellenségek. Hmm. Nem jut eszembe.
Na mindegy. Érdekes tény, hogy egy lány, hogy tud beleszeretni egy zombi fiúba.
Vannak a klasszikus horror szörnyek, amik bizonyos metaforákat jelképeznek. Van a vámpír, aki a szexuális túlfűtöttséget szimbolizálja. Van a farkasember, aki a bennünk bujkáló vadállatot, vagy gonoszt. Kinek hogy tetszik. És van az alien mint ufó, az ismeretlentől való félelmünk.

warm_bodies-376212.jpg
Nem igazán tudtam hogyan fogják ezt összerakni. A zombi minek a metaforája? Azt hiszem kezdem érteni.
Milyen is egy zombi? Hörög, nem tud beszélni, botladozik, és nem tud gondolkodni.
Szerintem ezek olyan dolgok amik akkor jönnek elő az emberből amikor szerelmes. Amikor oda lép hozzád a kiszemelted te is ezt csinálod nem? Nem tudsz gondolkozni és bénázol. Netán elesel.
Persze nem mondom, hogy nagyon jó a film, de nem is tartozik a legrosszabb filmek közé, nekem bejött. Az eredetiség ami a zombi filmekben van az teljesen megvan.
Nem lesz egy klasszikus, de mivel gyakorlatilag a műfajt parodizálja ki, gondoltam írok róla. Nem bántam meg hogy láttam mert egy új élménnyel gazdagodtam.
6/10
Dóri

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr1214519284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása