Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klasszikus horrorfilmek kritikái! ;)

CreepyPark

Boldog halálnapot!

2018. november 30. - Terence Bird

Remekbe szabott kis thriller-vígjáték, mintha csak a Sikoly és a Scream Queens keresztezése lenne, vagyis aligha lehetett a filmmel mellényúlni. Lássuk, mi lett a végeredmény!

Tree egy egyetemista lány, aki halála napját újra és újra megéli. Mindaddig meg kell történnie a borzalomnak, míg nem rájön kiakarja megölni, és miért...

Remek szórakozás. A színészek is hozzák a formájukat, és a főszereplő csaj (Jessica Rothe) pedig a film végére egy jellemfejlődésen esik át. Hülye kurvábol, szerethető csaj válik. Horrornak nem nagyon mondanám, inkább thriller és vígjáték keveréke, üditően nem veszi komolyan magát. Bár, talán kettő-három jelenetnél mosolyodtam el. A végén pedig, nagyon meglepődtem a csavaron! Nem is tudtam hogy kellene itt gyilkoson gondolkodni, vagyis csak a felénél mert ugye akkor említik meg, azt hogy a csajnak ki kellene deritenie ki is a gyilkos (Nem olvastam el a tartalmát... én buta... de legalább meglepetésként ért! :P) Bár van pár negatívum! Egy kicsit többet vártam. A gyilkos maszkja enyhén szólva röhejes. A feszültség teljes hiánya.

Jó ötlet, váltakozó színvonal. Sok helyen elfogott a tinikomédia-feeling. Nem fogja megváltani a világot, de talán még is egyszer klasszikussá nővi ki magát! Kellemes kikapcsolódás! 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://horror-park01.blog.hu/api/trackback/id/tr3914406794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása